533357330
sklep@maticosmo.pl
Przechowalnia
Rejestracja
Logowanie
Koszyk
0
VICTORIA VYNN
LAKIERY HYBRYDOWE
LAKIERY IQ NAIL POLISH COLOR
ŻELE UV / AKRYL
ZDOBIENIE
WYPOSAŻENIE SALONÓW
PŁYNY / PREPARATY
BEAUTY
AKCESORIA
SZKOLENIA
Nowości
Sprawdź wszystkie nowości
Victoria Vynn Bottle Gel One Phase...
55,00 PLN
Aktualności
Kontakt
Reklamacje i zwroty
Wyciąg z Regulaminu:
§ 7 Rękojmia
1.
Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.
Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a)
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b)
żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres
MD Simons Sp. z o.o. z siedzibą w Kłobucku (42-100), ul. Zamkowa 13
. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji:
Formularz reklamacji.
6.
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@maticomo.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
8.
Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
§ 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1.
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Konsument może zgłosić swoją decyzję o odstąpieniu od umowy oraz przesłać Towar na adres: MD Simons Sp. z o.o. ul. Zamkowa 13, (42-100) Kłobuck.
2.
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:
Formularz odstąpienia
. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem:
Elektroniczny Formularz odstąpienia
. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
3.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4.
Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.
Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
8.
W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, z zastrzeżeniem §8 ust. 9 poniżej.
9.
Konsument w razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, może skorzystać z opcji darmowego przesłania Towaru, za pośrednictwem InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, do Sprzedawcy. Uprawnienie to dostępne jest tylko w sytuacji, gdy również Dostawa Towaru do Klienta, nastąpiła za pośrednictwem InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Skorzystanie z tej opcji przez Konsumenta jest dobrowolne.
10.
Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
11.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
13.
W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za Towary – system elektronicznej płatności odroczonej "kup teraz – zapłać później" obsługiwany przez ...z siedzibą w ....– zwrot płatności nastąpi poprzez anulowanie odroczonej płatności (w przypadku zwrotu wszystkich zakupionych Towarów) lub też poprzez obniżenie jej wartości, stosownie do wartości zwracanego Towaru (w przypadku zwrotu wybranych Towarów).
14.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Formularz Reklamacji Towarów
Adres e-mail konsumenta:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Nr zamówienia:
Nazwa reklamowanego produktu/ów:
Powód reklamacji:
Rodzaj żądania reklamacyjnego::
--- wybierz ---
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...
Uzupełnij w przypadku wyboru 3. Obniżenia ceny towaru lub 4. Odstąpienia od umowy:
 
Wyślij
Wybierz kategorie
VICTORIA VYNN
LAKIERY HYBRYDOWE
Pure Creamy Hybrid
3/4 Stopniowy system / Gel Polish System
Baza / Top
ZESTAWY HYBRYDOWE
LAKIERY IQ NAIL POLISH COLOR
ŻELE UV / AKRYL
Kolorowe żele 3D / Art Gel 3D Build Gel
Master Gel Akrylożel
Build Gel / Żel Budujący
ZDOBIENIE
Pyłki
Victoria Vynn Blur Ink Atrament
WYPOSAŻENIE SALONÓW
PŁYNY / PREPARATY
Preparaty
Płyny
BEAUTY
Pielęgnacja dłoni i stóp
Pielęgnacja paznokci
AKCESORIA
Formy do paznokci
Inne Akcesoria
Pilniki / Polerki
Produkty jednorazowe
Pędzelki
SZKOLENIA
Kontakt
Zamkowa 13 42-100 Kłobuck
533357330
sklep@maticosmo.pl
Nowości
Nowości
Aktualności
Regulamin
ZAKUPY
Aktualności
Opinie o sklepie
Nowości
Karta kolorów / produktów Victoria Vynn
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera
Email*:
Zapisz
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
więcej
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl